Kiegészítők

Milyen kiegészítőket érdemes használni futáshoz?

futozokniFutózokni: mindenkinek ajánlott, de hosszabb távokra szinte elengedhetetlen. Anyaga olyan, mint a technikai futóruháké, vagyis kifelé vezeti a nedvességet és gyorsan szárad, nem szívja magába a vizet. A varrásai laposan vannak eldolgozva, így nem töri fel a bőrt. A kialakítása aszimmetrikus, így külön illeszkedik a jobb és a bal lábfejhez.

 

kompresszios


Kompressziós hatású boka- és térdzokni
: ezek enyhe nyomást fejtenek ki a lábra, amellyel fokozzák a mikrokeringést és csökkentik az izomrezgést. A fáradás csökkentésére, késleltetésére, illetve regenerálódásra is használhatók futás közben vagy után. A kompressziós zoknik mellett léteznek bokától térdig érő szárak is.

 

Rajtszámtartó öv: népszerű kiegészítő, amellyel elkerülhető a futópólók kilyukasztása. Egyes darabokon még kis zsebecskék is találhatók, így a gélek tárolása sem jelent gondot a versenyen.

ovtaska

 

Övtáska: ha több dologra is szükség lehet futás közben, hasznos társ lesz az övtáska, vagy egy elasztikus zsebbel ellátott öv. Ezekbe meglepően sok dolog belefér, és a plusz súly sem zavaró a derékon, mert közel van a test tömegközéppontjához.

 

kulacs

 


Kulacs:
ha innivalót is vinnél magaddal, sokféle kulaccsal ellátott övtáska és kézben vihető palack közül választhatsz.

 

 

sapka


Sapka:
mindenképp érdemes beszerezni egy napellenzős sapkát, ami nyáron a naptól, tavasszal-ősszel az esőtől védi az arcot. Szintén jól kihasználható kiegészítő a csősál, ami a nyak melegítése mellett maszkként is viselhető, de akár sapkát is hajtogathatsz belőle.

 


A fenteken kívül természetesen még rengeteg hasznos kiegészítőt – telefontartókat, sportkrémeket, kinesio tape-eket, stb. –  találsz minden Spuri Futóboltban!