tel: 06 20 525 3904 | e-mail: info@spurifutobolt.hu

Az otthon végzett rendszeres talptorna segít megelőzni a sérüléseket, illetve elkerülhetjük a kellemetlen fájdalmakat futás közben is.

Most ehhez nyújtunk segítséget egy rövid gyakorlatsorral, mellyel sokat tehetsz lábad egészségéért.
A talptorna segít helyreállítani a talp statikai egyensúlyát, a funkcionális tornagyakorlatok révén a talp megfelelő izmai folyamatosan erősödnek. A gyakorlatok elvégzéséhez nem kell semmi különös, kényelmesen elvégezhető otthon, naponta csak néhány percet vesz igénybe. 
TALPTORNA
A következő gyakorlatok elősegítik a láb helyes terhelésének kialakulását a talp három pontján:
1. Álló helyzetben a lábfejeket párhuzamosan egymás mellé tesszük, a két sarkat egyszerre felemeljük.
2. ( Lábujjhegyre állás)
3. Lábujjhegyre állás felváltva jobb és bal sarokemeléssel.
4. Álló helyzetben a lábfejeket párhuzamosan egymás mellé tesszük, egyszerre mindkét lábbal sarokra
állunk.
5. Sarokra állás váltott lábbal.
6. Álló helyzetben egyszerre mindkét lábon lábujjhegy állásból sarokállásba gördülünk, majd vissza.
7. Párhuzamos lábfejjel egyszerre a külső talp élekre állunk, a felemelkedett lábujjakat erősen behajlítjuk – kinyújtjuk.
8. Mindkét lábbal egyszerre lábujjhegyre állunk, a sarkakat széthúzzuk, és széthúzva visszaengedjük a földre. Széthúzott sarkakkal ismét lábujjhegyre állunk, a sarkakat a levegőben közelítjük, párhuzamos lábtartással visszaereszkedünk a talajra.
9. Ülő helyzetben párhuzamos lábtartással indulva a jobb láb ujjaival végigsimítjuk a bal lábfejet a külső bokától az ujjakig, majd ellentétes lábbal.
10. A gyakorlatot álló helyzetben is végezzük el.

JÁRÓGYAKORLATOK:
Magasra felhúzott sarokkal apró lépésekkel lábujjhegyen járunk.
Mackó járás: a talpak külső szélére nehezedve, erősen behajlított lábujjakkal apró lépésekkel, dülöngélve járunk.

JÁTÉKOK:
1. A földön ülve egy labdát a két talpunk közé fogunk, lábbal kissé feldobjuk, megpróbáljuk a talpak közé zárva elkapni.
2. A földre helyezünk egy zoknit, ülve a lábujjainkkal megfogjuk a zokni két végét, megmarkoljuk, felemeljük és széthúzogatjuk.
3. Ülve a földről, egyik lábunk ujjaival egy ceruzát „felmarkolunk”, felemeljük a levegőbe és megkíséreljük a másik lábunk ujjaival átvenni, majd fordítva.
4. Állva mindkét lábunk ujjaival egy-egy kis golyót megmarkolunk. A golyókat fogva néhány lépést a talpunkon sétálunk.
5. Apróra tépett, földre szórt papírdarabkákat egyenként lábujjal felszedegetünk.

A gyakorlatok egymásra épülnek, ezért a sorrend betartása, illetve a teljes gyakorlatsor elvégzése nagyon fontos!

Kattints ide és töltsd le a gyakorlatsort: Talptorna

 

Országszerte nyolc üzlettel várunk!

    5 star review  Nagyon jó kiszolgálásban volt részem. 6 csillagot adnék legszivesebben. 🙂👍

    thumb László Márk
    2021.01.02.

    5 star review  Nagyon figyelmes kiszolgálás

    thumb Ervin Pénzes
    2019.09.08.

    5 star review  Szakszerű és gyors kiszolgálás, tényleg azt kapod ami jó neked és nem csak a drágább cipőt / ruhát próbálják meg eladni neked. Csak ajánlani tudom.

    thumb Miklós Halász
    2020.08.14.

    5 star review  A webshopos rendelésemet személyesen is fel tudtam próbálni vásárlás előtt. Az üzletet gyors kiszolgálás, rengeteg termék és szuper akciók jellemzik :)

    thumb Tihamér Kovács
    2020.01.07.

A Spuri Futóbolt országszerte már nyolc üzlettel várja a futás szerelmeseit, folyamatosan megújuló termékválasztékkal, magas szakértelemmel és készséges segítségnyújtással!  

hírlevél

Feliratkozom

Spuri Futóbolt